Da se razumijemo nisam sovinista treba zenama “dozvoliti” da rade iste stvari kao i muskarci, ako hoce naravno.

Ali nikad za nikad se nesmije dozvoliti da zena bude sef ili vojda necega. Jednostavno zene nemaju cvrstinu i lahko popustaju ili donose nelogicne odluke mislim da su muskarci namazanij sto se posla tice. Imaju i zene svojih momenata, ali rijetko i kad se dese sjejni su.
Ali niakda zenu na odgovornu poziciju jer kad se desi sranje ili ce se poklopiti i priznati krivicu i cmizdriti sto je rijetkost ili ce i dalje jesti govna i govoriti da je upravu. A sta mi najvise ide na zivce danas misle jedno a sutra drugo.
Djaba, nezanju nametnuti autoritet kao muskarci. I sto mi je jos gore je nametnem svoj autoritet podredjenima onda dodje sefica i sve sjebe jer me podredjeni preskacu u hijerarhiji i ja ispadam obicna kita koja nemoze da radi svoj poso kvalitetno samo zato sto je sefica a ne sef. Opet ponavljam nisam sovinista. Mozad je to njano nadmetanje tipa da mi pokaze kako se radi i da ssvima dokaze kako je ona sposobna jer znamo da se zena moraju duplo dokazivati, ok ali DON'T QUESTION MY FUCKIN AUTHORITY.
Ahhhhh tek je Utorak odo na kafu.

valterperic
ja sam najbolji u svemu ja sam najpametnij ja sve znam ja sam jedini

1 komentar

Komentariši